My bio

Λίγα λόγια για εμένα

Αποφοίτησα από το τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου. Έχω διδάξει σε δημόσια σχολεία και σε φροντιστήρια. Δεν έχανα ποτέ την ευκαιρία να συναναστραφώ και να παίξω με παιδιά, καθώς ένιωθα ότι αυτό με γέμιζε ενθουσιασμό και ενέργεια. Με τη γέννηση του πρώτου παιδιού μου και καθώς ανακάλυπτα δραστηριότητες, όπως το messy play, τη μουσικοκινητική και το αισθητηριακό παιχνίδι, διαπίστωσα τη θεραπευτική δύναμη των τεχνών και του ελεύθερου, αδόμητου παιχνιδιού και ξεκίνησα την εκπαίδευσή της ως ειδικός θεραπευτικού παιχνιδιού και πλέον παιγνιοθεραπεύτρια στο Play Therapy Greece (PTGr), μέλος του Play Therapy International (PTI). Όσο δούλευα με παιδιά, συνειδητοποιούσα όλο και περισσότερο τη σημαντικότητα του ενεργού ρόλου του γονέα στη διαδικασία παρέμβασης, κάτι που με οδήγησε να εκπαιδευτώ και στο Filial Play Coaching, κατά το οποίο μαθαίνω στο γονέα (ή κύριο φροντιστή) το μη κατευθυντικό παιχνίδι, ενισχύοντας την συναισθηματική σύνδεση αυτού και του παιδιού. Επιμορφώθηκα ως εκπαιδεύτρια ενηλίκων μέσα στο 2020, και πλέον ένιωθα πιο καταρτισμένη στα εργαλεία που ήθελα να χρησιμοποιήσω ως επιμορφώτρια και εισηγήτρια. Εκπαιδεύτηκα περαιτέρω στη Θετική Διαπαιδαγώγηση ως επιμορφώτρια γονέων, και πλέον, καθώς πιστεύω στη δύναμη της ομάδας, έχω ξεκινήσει το συντονισμό των πρώτων Ομάδων και Εργαστηρίων Θετικής Διαπαιδαγώγησης. Όσο συνέχιζα να δουλεύω με παιδιά, θαύμαζα όλο και περισσότερο τη δύναμη της μεταφοράς και των εικαστικών και εκφραστικών τεχνών. Έτσι οδηγήθηκα να παρακολουθήσω το ετήσιο πρόγραμμα του Πανεπιστήμιου Αιγαίου για τη θεραπεία μέσω των εικαστικών τεχνών. Πιο πρόσφατο αποτόλμημα είναι η εκπαίδευση στο StoryPlay®, ένα εξαιρετικό εργαλείο που αξιοποιεί τη δύναμη της μεταφοράς και μπορεί να εφαρμοστεί τόσο σε ατομικό επίπεδο, όσο και σε ομαδικό, σε θεραπευτικό ή μη πλαίσιο. Οι εκπαιδεύσεις και τα σεμινάρια είναι απαραίτητο στοιχείο της επαγγελματικής μου ταυτότητας, καθώς ο συγκεκριμένος κλάδος συνεχώς εξελίσσεται.

Αναλυτικότερα:

 

 Βιογραφικό Σημείωμα

Προσωπικές πληροφορίες

Επώνυμο/ Όνομα : Ακριτίδου Αντιγόνη 

Διεύθυνση: Ιουστινιανού 10, Καλαμαριά, 555134, Θεσσαλονίκη

Κινητό: 6947107142

Σταθερό:2314 012476

E-mail:akritidouanda@yahoo.gr

Ακαδημαϊκή Εκπαίδευση

Κάτοχος πτυχίου του τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας

της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Έτος εισαγωγής: 09/10/2002 Έτος ορκωμοσίας: 12/11/2007


Φοιτήτρια Ψυχολογίας στο Oxford Brooks University μέσω του Μητροπολιτικού
Κολλεγίου

Έτος εισαγωγής: 10/2023

Μεταπτυχιακή Εκπαίδευση

PGDip Playtherapy/Παιγνιοθεραπείας από τον Οργανισμό Play Therapy Greece του
Play Therapy International

Ειδικός Θεραπευτικού Παιχνιδιού (πιστοποιημένη) από τον Οργανισμό Play Therapy Greece του Play Therapy International

Filial Play Parent Coaching από τον Οργανισμό Play Therapy Greece του Play Therapy
International (
Ψυχοεκπαίδευση Γονέων σε ομάδεςσεμινάριαεργαστήρια και ατομικά).

Επιμορφώτρια ομάδων γονέων θετικής διαπαιδαγώγησης

Πιστοποιητικό Προγράμματος Υποστήριξης και Παρέμβασης στη ΔΕΠΥ – Διαταραχή
Ελλειματικής Προσοχής ή/και Υπερκινητικότητας από τον οργανισμό UNICERT
PROFESSIONAL

Εκπαιδευτικό σεμινάριο Attachment Parenting για επαγγελματίες του οργανισμού
Attachment Parenting Hellas (Συνεργάτιδα της Attachment Parenting Hellas).

Επιμορφωτικό σεμινάριο για Sandplay Therapy (Θεραπεία μέσω Άμμου).

 Επιμορφωτικό σεμινάριο Circle of Security Parenting

Επιμορφωτικό ετήσιο επαγγελματικό πρόγραμμα πανεπιστημίου Αιγαίου ”ΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΜΕΣΩ ΤΕΧΝΗΣ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ“.

Κατάρτιση ως εκπαιδεύτρια ενηλίκων

StoryPlay 1από τον οργανισμό StoryPlay Greece του StoryPlay Therapy

StoryPlay 2

Εκπαιδευτικό σεμινάριο “Super Hero Therapy”

Επιμορφωτικό σεμινάριο Points of You (χρήση καρτών φωτογραφίας στη θεραπεία)

Σειρά επιμορφωτικών εργαστηρίων “SexualEducation”.

Εκπαιδευόμενη Επόπτρια Playtherapy & Expressive Arts από τον Οργανισμό Play
Therapy Greece του Play Therapy International

Τριήμερο εισαγωγικό σεμινάριο Compassion Focused Therapy.

Επαγγελματική Εμπειρία

Απρίλιος 2023 έως σήμερα: Κέντρο Ημέρας Διαταραχών Πρόσληψης Τροφής «ΝΕΑ
ΔΙΑΘΕΣΗ»

Ατομικές και ομαδικές συνεδρίες παιγνιοθεραπείας με τη χρήση εικαστικών
εργαλείων, StoryPlay, Super Hero Therapy κ.α.

Εμπειρία με ομάδες messy play και δράσεις γονιού – παιδιού

Εμπειρία ομάδων θετικής διαπαιδαγώγησης για γονείς, φροντιστές\φροντίστριες και
εκπαιδευτικούς

Συνδημιουργός των επιμορφωτικών εργαστηρίων για γονείς, φροντιστές\φροντίστριες
και εκπαιδευτικούς: “Παίζω και Συνδέομαι με το Παιδί μου”, “Σύνδεση και
Επανόρθωση”, “Μικρά Παιδιά, Μεγάλα

Συναισθήματα”,
“Συνδεδεμένη Τάξη”, “Super Hero Play”, “Ρίζες και Φτερά”

Μάρτιος 2021 έως σήμερα: Συνεργάτιδα στο Παιδοψυχιατρικό κέντρο “Πέτρου
Δημήτριος , Δικαστικός Παιδοψυχίατρος”

Μάρτιος 2019 έως σήμερα: Κέντρο Ψυχοεκπαίδευσης, Συμβουλευτικής και
Θεραπευτικού Παιχνιδιού Αντιγόνης Ακριτίδου (Μιχαήλ Ψελλού 30, Θεσσαλονίκη)

Ιανουάριος 2018 έως Μάρτιος 2019: Συνεργάτης του Ψυχοθεραπευτικού κέντρου
“ΜΑΡΙΑ ΧΡΗΣΤΟΥ, Εικαστική Ψυχοθεραπεύτρια, Sandplay Therapy”

Σεπτέμβριος 2016 – Ιούνιος 2017: Φροντιστήριο «Feel Good» Καλαμαριά
Θεσσαλονίκης

Σεπτέμβριος 2015 – Ιούνιος 2016: Φροντιστήριο «Feel Good» Καλαμαριά Θεσσαλονίκης

Οκτώβριος 2014 – Ιούνιος 2015: Φροντιστήριο «Feel Good» Καλαμαριά Θεσσαλονίκης

Οκτώβριος 2011- Ιούνιος 2012: Ιδιαίτερα μαθήματα

Οκτώβριος 2010 – Ιούνιος 2011: Ιδιαίτερα μαθήματα

Οκτώβριος 2009 – Ιούνιος 2010: Ωρομίσθια καθηγήτρια στο νομό Φλώρινας, στα
Δημοτικά Σχολεία 2ο Αμυνταίου, Ξινού Νερού και Αετού

Οκτώβριος 2008 – Ιούνιος 2009: Ωρομίσθια καθηγήτρια στο Νομό Κυκλάδων, στο
Δημοτικό Σχολείο Εμπορείου Θήρας

Σεπτέμβριος 2007- Ιούνιος 2008: Φροντιστήριο κυρίας Πρατσινάκη, Άνω Πόλη Θεσσαλονίκης

Ατομικές Δεξιότητες και Ικανότητες

Μητρική γλώσσα: Ελληνικά

Άλλες γλώσσεςΓερμανικά (άριστο επίπεδο γνώσης και ομιλίας) Αγγλικά (πολύ καλό επίπεδο γνώσης και ομιλίας)

Δεξιότητες Πληροφορικής: Άριστη γνώση και χρήση Η/Υ σε περιβάλλον Windows, προγράμματα (ανάμεσα σε άλλα:
MS Office, Word, Excel, Internet)

Άδεια οδήγησης : Β κατηγορίας

Ενδιαφέροντα-Χόμπι

Ανάγνωση λογοτεχνικών βιβλίων, παρακολούθηση
επιμορφωτικών σεμιναρίων, μουσική ίντερνετ , παζλ , περίπατοι, σινεμά